INFOLINIA:

12 681 84 52
Koszyk
Zwroty, Reklamacje

 

ZWROT PRODUKTÓW I ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki z towarem. Zwrotu należy dokonać drogą wysyłkową.
 

Krótka instrukcja:

  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument w PDF).
  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Pamiętaj:

 

W NewEra.pl dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!
Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w NewEra.pl dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.


Adres do wysyłki zwrotów:
Sklep internetowy NewEra.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem „NewEra.pl - zwrot”

 

 

Reklamacje produktów kupionych w sklepie NewEra.pl

 

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie NewEra.pl Klientowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu. Reklamację możesz złożyć drogą wysyłkową.

Krótka instrukcja składania reklamacji towaru drogą wysyłkową:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny (ściągnij dokument do wydrukowania/format PDF).
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W przypadku uznania reklamacji spełnimy Twoje żądanie dotyczące reklamowanego towaru (możesz wybrać pomiędzy wymianą towaru na nowy, naprawą towaru, obniżeniem ceny, odstąpieniem od umowy – o ile wada towaru jest istotna).

Pamiętaj:

  1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
  2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.



Adres do składania reklamacji:
(dot. tylko produktów zakupionych w NewEra.pl)

Sklep internetowy NewEra.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem „NewEra - reklamacja"

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.