INFOLINIA:

12 681 84 52
Koszyk
Informacje o firmie

Dostępny pod adresem http://newera.pl sklep internetowy New Era prowadzony jest przez Marketing Investment Group S.A. z siedzibą w Krakowie (31-871), os. Dywizjonu 303 Paw. 1, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000521685 o kapitale zakładowym w wysokości 3.621.529,50 PLN w całości opłaconym, NIP: 675-11-87-580, REGON: 351469736.


Dane korespondencyjne:

Marketing Investment Group S.A.

ul. Jana Dekerta 18

30-703 Kraków

NIP: 675-11-87-580

 

 

Marketing Investment Group - dystrybutor marki NEW ERA

Grupa MIG stworzyła największą na polskim rynku platformę sprzedaży marek sportowych i lifestylowych.

MIG jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę marek New Era, Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste oraz właścicielem największej w kraju sieci multibrandowych salonów Sizeer, sieci outletowej 50 Style oraz Centrum Zaopatrzenia Pro-Game.

 
Sieć sprzedaży MIG obejmuje obecnie kilkaset punktów handlowych, zorganizowanych zarówno w ramach własnej sieci detalicznej, jak i rozbudowanej sieci placówek partnerskich i dystrybucji hurtowej.   
Profesjonalizm i zaangażowanie osób tworzących zespół MIG są głównym źródłem sukcesu, jaki w naszym kraju odniosły między innymi SIZEER, Umbro, oraz Timberland. Portfolio marek kształtuje się zgodnie z obowiązującymi na rynku trendami. Trwa stały proces selekcji partnerów pod kątem uzyskania optymalnej oferty handlowej.

 


Historia:

 
Historia Grupy sięga roku 1989, kiedy powstała pierwsza z funkcjonujących w jej strukturze spółek - ZG Plus Trading Company. Od samego początku działalność firmy skoncentrowana była na sprzedaży markowych produktów sportowych. Jako pierwsze w portfolio pojawiły się marki Activ, Kelme, Head  i Lotto. Następnie spółka stała się wyłącznym dystrybutorem na południowo-wschodnią Polskę marek Puma i Fila.

Przełomowy dla ZG Plus okazał się rok 1996, kiedy firma zdecydowała się na samodzielny import i rozszerzyła ofertę o kolejne brandy, zostając wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów Blackstone oraz Skechers.
 
Dwa lata później nadchodzi kolejny przełom. W roku 1998 udziałowcy zakładają Marketing Investment Group Sp. z o.o.. Firma podpisuje umowę franczyzową z jedną z międzynarodowych sieci sklepów sportowych. Cztery lata później dzięki stałej ekspansji na polskim rynku w posiadaniu MIG znajduje się już kilkadziesiąt butików  w największych miastach kraju.

Rozpoczęcie kolejnego etapu w historii firmy wyznacza podpisanie w 2002 roku umów na wyłączne przedstawicielstwo z globalnymi markami: Umbro, Timberland i Asics.
 
Dynamiczna struktura MIG ciągle ewoluuje. Od 2009 roku firma jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę linii obuwniczej Lacoste, japońskiej marki Mizuno, brytyjskiej marki odzieżowej Bench oraz właścicielem nowego konceptu outletowego 50 Style.
 

sprawdź: MIGgroup.com